ΠΡΟΪΟΝΤΑ

HelpSystems. Πως μπορεί η επιχείρηση σας να επωφεληθεί από τον διατερματικό αυτοματισμό

Ο αυτοματισμός ήταν ένα εργαλείο που χρησιμοποιούνταν σχεδόν αποκλειστικά στους πιο τεχνικούς τομείς μίας επιχείρησης – developers, λειτουργίες πληροφορικής και ίσως από κάνα δυο φιλόδοξους business users που είχαν την ικανότητα να πληκτρολογήσουν μία μακροεντολή.

«Σήμερα, ο αντίκτυπος του είναι πολύ μεγαλύτερος» λέει ο Kevin Vliet, Διευθυντής Διαχείρισης Προϊόντων της HelpSystems. «Θα έλεγα ότι πολλές επιχειρήσεις απολαμβάνουν περιθώρια κέρδους αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες εργασίες εξασφαλίζοντας χρόνο για τους εργαζομένους τους ώστε να ασχοληθούν με υψηλότερου επιπέδου λειτουργίες».

Σύμφωνα με τον Kevin Vliet, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον αυτοματισμό, η εταιρεία σας θα πρέπει να υιοθετήσει μια στρατηγική διατερματικού αυτοματισμού (end-to-end, από άκρο σε άκρο). «Εν τέλει, αν απλώς δώσετε στις ομάδες σας ένα σύνολο από διάφορα εργαλεία αυτοματισμού, δεν είναι εγγυημένο ότι κάτι τέτοιο θα αποφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη όπως περιουσιακά στοιχεία για την επιχείρησή σας» λέει ο Kevin Vliet. Με τον διατερματικό αυτοματισμό ωστόσο, μπορείτε να συγκεντρώσετε τους πάντες, από το εμπορικό έως το τμήμα πληροφορικής, για να μετασχηματίσετε ψηφιακά τον οργανισμό σας.

Τι είναι ο διατερματικός αυτοματισμός;

Με απλά λόγια, ο διατερματικός αυτοματισμός είναι η δυνατότητα αυτοματοποίησης των διαδικασιών σας, από το front-end (π.χ. δημόσιο τμήμα), στο back-end (π.χ. διαχείριση) – και οτιδήποτε υπάρχει στο ενδιάμεσο. Ο αυτοματισμός του front-end απλοποιεί τις εργασίες που επικεντρώνονται στη διαδραστικότητα, στις ιστοσελίδες και τις όποιες επιβλεπόμενες διεργασίες από το επίπεδο του περιβάλλοντος χρήσης (UI). Σκεφτείτε διαδικασίες όπως η εξαγωγή δεδομένων από ιστοσελίδες, τη δημιουργία αναφορών και την εισαγωγή δεδομένων. Ο αυτοματισμός του back-end φορά στη διαχείριση των μη επιβλεπόμενων διαδικασιών και αξιοποιεί διάφορα API για ειδικά καθορισμένες μεγάλου όγκου συναλλαγές. Σκεφτείτε στοιχεία όπως η μαζική επεξεργασία, η βάση δεδομένων, η μετακίνηση αρχείων και τα scripts PowerShell.

Η συγκέντρωση αυτών των προσεγγίσεων παρέχει στον οργανισμό σας μια ολιστική προσέγγιση. Ο διατερματικός αυτοματισμός μπορεί να σας προσφέρει μία ολοκληρωμένη λύση που συγκεντρώνει όλη τη τεχνολογική στοίβα σας και εν τέλει βοηθά την επιχείρησή σας να λειτουργεί αποτελεσματικότερα ενώ παράλληλα αξιοποιεί στο έπακρον τους πόρους σας. Και αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για όσους οργανισμούς βρίσκουν δυσκολία στο να κατανοήσουν τις διάφορες περίπλοκες διεργασίες πληροφορικής και διαδικτύου που «τρέχουν» σε μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών και πλατφορμών.

«Ο στόχος είναι η αποτελεσματικότητα και η ενίσχυση/ συμπλήρωση των διάφορων εφαρμογών και τεχνολογιών που φέρνετε στον οργανισμό σας για να επωφεληθεί και να προχωρήσει μπροστά το επιχειρησιακό κομμάτι» λέει ο Kevin Vliet.

Παρακάτω είναι μόνο μερικά από τα πιο σημαντικά οφέλη του διατερματικού αυτοματισμού (end-to-end automation):

  • Επιβολή διαπλατφορμικών εξαρτήσεων για την ενοποίηση της ροής εργασιών
  • Βελτίωση της συνέπειας και της αξιοπιστίας στην εκτέλεση διαδικασιών
  • Μείωση του κόστους και του έργου διαχείρισης βελτιώνοντας παράλληλα την προσβασιμότητα εντός του οργανισμού
  • Απόκτηση ολοκληρωμένης εικόνας για όλα όσα συμβαίνουν στο εταιρικό περιβάλλον
  • Αυτόματη αναγνώριση και ανταπόκριση σε ζητήματα όταν προκύψουν
  • Παροχή έγκαιρων, στοχευμένων και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων εφόσον απαιτηθεί χειροκίνητη παρέμβαση

Λύσεις διατερματικού αυτοματισμού

Για την επίτευξη διατερματικού αυτοματισμού, θα χρειαστεί να οικοδομήσετε μία στρατηγική με τη χρήση μερικών διαφορετικών τύπων λύσεων αυτοματισμού που μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους – και όχι ξεχωριστά. Τα βασικά στοιχεία μίας στέρεης βάσης είναι ο αυτοματισμός του φόρτου εργασίας και ο ρομποτικός αυτοματισμός διαδικασιών.

Ο αυτοματισμός φόρτου εργασίας (WLA) διαχειρίζεται τις back-end διεργασίες πληροφορικής που διατηρούν σε λειτουργία την επιχείρηση σας. Ο προγραμματισμός των επιχειρησιακών διαδικασιών και των εργασιών WLA σχεδιάστηκε για να προγραμματίζει, να εκκινεί, να εκτελεί και να διαχειρίζεται εργασίες πληροφορικής που σχετίζονται με οποιαδήποτε επιχειρηματική διαδικασία και οποιεσδήποτε συναλλαγές. Συχνά χρησιμοποιείται περισσότερο από ομάδες λειτουργιών πληροφορικής.

Ο ρομποτικός αυτοματισμός διαδικασιών (RPA) διαχειρίζεται τις επιχειρηματικές διαδικασίες του front-end. Χρησιμοποιώντας bots λογισμικού ως ψηφιακούς συναδέλφους μαζί με τους ανθρώπινους υπαλλήλους σας, το RPA εξαλείφει τις επαναλαμβανόμενες, μη αυτόματες εργασίες για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, ώστε η ομάδα σας να μπορεί να επικεντρωθεί σε περισσότερο στρατηγικές εργασίες.

Επιτύχετε τον διατερματικό αυτοματισμό με τη HelpSystems

Η HelpSystems είναι μια εταιρεία λογισμικού αυτοματισμού που προσφέρει κορυφαίες λύσεις αυτοματισμού – από τον επιτραπέζιο υπολογιστή έως τον διακομιστή και το δίκτυο. Με τα σωστά εργαλεία αυτοματισμού, η επιχείρησή σας μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα, να μειώσει το λειτουργικό κόστος, να βελτιώσει την ακρίβεια και να μεγιστοποιήσει την απόδοση σε όλες τις διαδικασίες πληροφορικής και της επιχείρησής σας.

Σταματήστε να βασίζεστε σε μη αυτόματες διαδικασίες ή σε προσαρμοσμένα scripts. Πάρτε ξανά τον έλεγχο και υιοθετήστε μια ολιστική προσέγγιση στον αυτοματισμό – από το back office στο front office. Και ναι, είναι δυνατό με τις λύσεις αυτοματισμού της HelpSystems.

Πηγή: HelpSystems