ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η Kaseya ανακοίνωσε την εξαγορά της SaaS Alerts και το Kaseya 365 User για να επεκτείνει την κερδοφορία των MSPs

Η Kaseya, κορυφαίος πάροχος λογισμικού διαχείρισης πληροφορικής και κυβερνοασφάλειας με Τεχνητή Νοημοσύνη ανακοίνωσε στο συνέδριο DattoCon που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα στο Μαϊάμι, στην Φλόριντα, τη νέα συνδρομητική βαθμίδα Kaseya 365 User που μαζί με την Kaseya 365 Endpoint που λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2024 επεκτείνουν την προσφορά της εταιρείας.

Το Kaseya 365 User δίνει στους παρόχους διαχειριζόμενων υπηρεσιών (MSPs) τη δυνατότητα να βοηθήσουν τους πελάτες τους να αποτρέψουν, να αντιμετωπίσουν και να ανακάμψουν από απειλές που σχετίζονται με την ταυτότητα και την ασφάλεια των χρηστών τους. Η Kaseya ανακοίνωσε επίσης ότι εξαγόρασε την SaaS Alerts, μια κορυφαία στον κλάδο εταιρεία κυβερνοασφάλειας που αποστολή της είναι να βοηθά τους MSPs να παρακολουθούν και να προστατεύουν τη χρήση εφαρμογών SaaS των πελατών τους. Η τεχνολογία της SaaS Alerts περιλαμβάνεται πλέον δωρεάν στο πλαίσιο της συνδρομής Kaseya 365 User, προσθέτοντας επιπλέον αξία για τους MSPs.

«Αποστολή μας είναι να κάνουμε τους συνεργάτες μας πιο κερδοφόρους, παρέχοντας μια πλατφόρμα που προσφέρει πολλούς περισσότερους αυτοματισμούς που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη από όσους είναι διαθέσιμοι σε άλλες περιπτώσεις, και προσφέροντας μάλιστα αυτή την πλατφόρμα σε ένα κλάσμα του κόστους» δήλωσε ο Fred Voccola, CEO της Kaseya. «Όταν λανσάραμε το Kaseya 365 Endpoint πριν από μερικούς μήνες φέτος, η ανταπόκριση της αγοράς ήταν εκπληκτική. Στόχος μας από την αρχή της διαδρομής μας ήταν να διασφαλίσουμε ότι οι συνεργάτες MSP μας θα απολαμβάνουν την αναγνώριση που τους αξίζει και τα οικονομικά οφέλη που αντιστοιχούν στην τεράστια αξία που παρέχουν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Τώρα, με το Kaseya 365 User, μπορούμε να κάνουμε άλλο ένα σημαντικό βήμα. Οι συνεργάτες μας μπορούν να προστατεύουν καλύτερα τους εαυτούς τους και τους πελάτες τους, να αυτοματοποιούν την παροχή υπηρεσιών και να απολαμβάνουν για ακόμη μία φορά μεγαλύτερη κερδοφορία».

Αν και οι μικρές επιχειρήσεις είναι εκείνες που στην ουσία τροφοδοτούν την παγκόσμια οικονομία, η τεχνολογική τους υποδομή εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τους MSPs για την προστασία των δεδομένων των χρηστών τους και την αντιμετώπιση των διαρκώς αναδυόμενων κυβερνοαπειλών. Με τα Kaseya 365 User και Kaseya 365 Endpoint, οι MSPs μπορούν πλέον να προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και στους πελάτες τους.

«Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι τεράστιο πλεονέκτημα να είσαι ένας “MSP powered by Kaseya», δήλωσε ο Nick Martin, Director of Managed Services της Mainstreet IT Solutions. «Είναι ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, διότι με το Kaseya 365 User παίρνουμε περισσότερα για λιγότερα χρήματα και μπορούμε να μεταβιβάσουμε αυτή την εξοικονόμηση κόστους στους πελάτες μας χωρίς να θυσιάσουμε τίποτα». Το SaaS Alerts, ένα κρίσιμης σημασίας στοιχείο του Kaseya 365 User, είναι η κορυφαία πλατφόρμα ασφάλειας SaaS για MSPs. Αυτή η καινοτόμος τεχνολογία επιτρέπει στους MSPs να παρακολουθούν, να αντιμετωπίζουν και να αποκαθιστούν κάθε πιθανή απειλή για τις κρίσιμες επιχειρηματικές εφαρμογές ή τους χρήστες τους σε περιβάλλοντα SaaS σε πραγματικό χρόνο και να διασφαλίζουν ότι οι κρίσιμες επιχειρηματικές εφαρμογές είναι ασφαλείς τόσο από εσωτερικές όσο και από εξωτερικές απειλές. «Καθώς οι κυβερνοαπειλές εξελίσσονται διαρκώς, παράλληλα πρέπει να εξελίσσονται και τα εργαλεία των MSPs» δήλωσε ο Jim Lippie, CEO της SaaS Alerts. «Με τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση στο cloud, οι MSPs μπορούν πλέον να εντοπίζουν παραβιάσεις και να δρουν γρήγορα. Και αυτό είναι ένα απαραίτητο εφόδιο για τους MSPs όσον αφορά την προστασία των πελατών τους».

Πρόσθετες σημαντικές ανακοινώσεις της Kaseya:

  • Backup Concierge Program: Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας είναι η τελευταία γραμμή άμυνας και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για έναν MSP ωστόσο αντιστοιχεί και σε μία από τις μεγαλύτερες δαπάνες και τους υψηλότερους κινδύνους. Η Kaseya δεσμεύτηκε να αντιμετωπίσει την πρόκληση, τόσο σε εμπορικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο προχωρώντας σε μία επένδυση ύψους $10 εκατ. στο νέο πρόγραμμα Backup Concierge Program. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν στους πελάτες της Kaseya Datto που χρησιμοποιούν αντίγραφα ασφαλείας και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να διασφαλίζει τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας τους καθώς και την υποστήριξη των τεχνικών αναγκών τους όσον αφορά την προστασία δεδομένων των νέων και υφιστάμενων πελατών τους.
  • Next Gen Endpoint Backup: Βάσει της δέσμευσής της εταιρείας να προστατεύει τα δεδομένα όπου και αν βρίσκονται, το Endpoint Backup της Datto επεκτείνεται για να προσφέρει καλύτερο έλεγχο, μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερες επιλογές ανάκτησης -ενώ παραμένει σε τιμή που το καθιστά περισσότερο κερδοφόρο από οποιαδήποτε ανταγωνιστική λύση στην αγορά. Αναπτυγμένο και σχεδιασμένο ειδικά για MSPs, επιδεικνύει κεντρική διαχείριση βάσει πολιτικής, έξυπνο προγραμματισμό με προσαρμοσμένους ελέγχους (π.χ. εργάσιμες ώρες), πλήρη έλεγχο πάνω στο throttling, στις περιοχές δεδομένων και στις επιλέξιμες ρυθμίσεις δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας (συμπερίληψη/αποκλεισμός) ενώ ενσωματώνεται πλήρως με διάφορες δημοφιλείς λύσεις που χρησιμοποιούν οι MSPs, όπως είναι οι IT Glue, PSA, RMM κ.ά.
  • Δωρεάν hardware για το SIRIS: Πιστεύουμε ότι κάθε πελάτης αξίζει να έχει προϊόντα της Datto. Για να γίνει κάτι τέτοιο εφικτό, οι συσκευές Datto SIRIS S5-X και S5-X4 είναι πλέον διαθέσιμες με δωρεάν hardware ανεξάρτητα του τρόπου πληρωμής/ χρονικής διάρκειας -συμπεριλαμβανομένου και του μήνα-μήνα! Οι πάροχοι διαχειριζόμενων υπηρεσιών (MSPs) έχουν πλέον την οικονομική δυνατότητα να παρέχουν την καλύτερη αποκατάσταση καταστροφών στον κλάδο σε ΟΛΟΥΣ τους πελάτες τους, απολαμβάνοντας κερδοφορία, εξαλείφοντας τους κινδύνους και τυποποιώντας παράλληλα το χαρτοφυλάκιο αντιγράφων ασφαλείας τους για ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
  • Το Cooper Copilot επεκτείνεται στο PSA: Με νέα χαρακτηριστικά AI, το Kaseya BMS και το Autotask ενισχύουν αμφότερα την ικανότητα των τεχνικών να επικοινωνούν και να ενεργούν/δρουν ταχύτατα. Το Smart Ticket Summary εξοικονομεί χρόνο που δαπανάται για την ανάγνωση των αιτημάτων υποστήριξης (support tickets) αποκτώντας εικόνα για τις ενέργειες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και παρέχοντας στο τέλος μία περιεκτική περίληψη. Το Smart Writing Assistant δίνει τη δυνατότητα στους τεχνικούς να στέλνουν σαφή και επαγγελματικά μηνύματα προς τους τελικούς χρήστες, μετατρέποντας την τεχνική τους εξειδίκευση σε απλή επικοινωνία. Το Smart Resolution Summary καταγράφει και τεκμηριώνει αυτόματα τα βήματα, τις ενέργειες και τα αποτελέσματα που αφορούν τα αιτήματα υποστήριξης πληροφορικής (IT support), δημιουργώντας ένα λεπτομερές αρχείο αναφοράς για την ταχύτερη επίλυση προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν μελλοντικά. Αυτά τα χαρακτηριστικά βελτιστοποιούν τη διαδικασία ανταπόκρισης στα αιτήματα υποστήριξης και στην επίλυση ζητημάτων, ώστε οι τεχνικοί να μπορούν να κάνουν περισσότερα σε λιγότερο χρόνο.
  • Καλύτερα όταν είναι μαζί: Network Detective Pro και audIT αποτελούν πλέον μία πλατφόρμα που παρέχει απαράμιλλο έλεγχο, ανακάλυψη και δημιουργία και υποβολή αναφορών στους MSPs για να κλείσουν περισσότερες επιχειρηματικές συμφωνίες και να αυξήσουν τα κέρδη τους αναδεικνύοντας την αξία του IT. Οι νέοι και υφιστάμενοι συνεργάτες αποκτούν τις αυτοματοποιημένες δυνατότητες του Network Detective Pro σε συνδυασμό με το δυναμικό επίπεδο παρουσίασης του audIT χωρίς πρόσθετο κόστος.
  • Νέες δυνατότητες στο Vonahi: Το Vonahi εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό δοκιμών που επιτρέπει στους MSPs να προσφέρουν σε πελάτες μια προκαταρκτική δοκιμή παρείσδυσης (pentest) για να επιδείξουν άμεση αξία. Επιπλέον, οι εκθέσεις με προσαρμοσμένο εμπορικό σήμα μπορούν τώρα να εξαχθούν στο Microsoft Word, χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους MSPs να προσθέτουν επιπλέον δεδομένα και να προσαρμόζουν τα θέματα των αναφορών/εκθέσεων τους ώστε να ταιριάζουν στο εμπορικό σήμα της εταιρείας τους.

Το Kaseya 365 User είναι μια νέα συνδρομητική προσφορά επιπλέον του Kaseya 365 Endpoint (πρώην Kaseya 365) που λανσαρίστηκε τον περασμένο Απρίλιο. Λιγότερο από έξι μήνες μετά την κυκλοφορία του, το Kaseya 365 Endpoint προστατεύει πλέον περισσότερες από 5,5 εκατομμύρια συσκευές.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο μετάβασης στο Kaseya 365 User, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ.

Πηγή: Datto